Mä ajattelin tehä tällasen postauksen mun unelmien miehistä. Mä vähän pyörin sydänsuruissa, koska mä jätin elämäni rakkauden Ranskaan hiihtolomalla, mut mikäs parantas sydänsurista paremmin ku uusien jätkien tsiigailu?

Mun mielestä on tosi tärkeetä, et mies pitää huolta ulkonäöstään. Siis ei oo oikeesti paha asia jos laittaa vähän geelii hiuksiin ja kattoo millasen paidan pukee päälleen! must sellaset rasvaletti hevarit, jotka puketuu rikkinäisiin likasiin vaatteisiin on tosi ällöi! Ja tiättekste, ku mä kuulin et Teräsbetoni menee edustaa suomee euroviisuihin meinasin oksentaa. mä en tajuu mitä ihmiset ajatteli ku äänesti sen suomen edustajaks. Nyt kaikki ulkomaalaiset kelailee, et me ollaan ihan rumia kaikki! Mut siis takasin aiheeseen, tässä kuvassa näkyy selvästi et pieni vaivannäkö tekee ihmeitä! Eiks oo ihanii jätkii?

1348939.jpg

Sit vartalon täytyy tottakai olla kuosissa. Tässä kuvissa seksikkäitä jalkapalloilijoita ilman vaatteita. Mä oon ajatellu aikuisena mennä naimisiin jalkapalloilijan kanssa koska ne on rikkaita ja komeita.

1348984.jpg1348986.jpg

Mut mun on kyl pakko myöntääl, et muhun iskee sellanen renttulook myös. Pahat pojat on niin salaperäsen seksikkäitä. 

1349019.jpg

Harmi ku suomesta ei löydy kauheesti noin hyvän näkösii miehii. tääl on vaa miehii tyyliin antti peltonen, jonka näkeminen oksettaa mua.

1349033.jpg

Nyt te rakkaat lukijat  voitte kertoo millasista miehistä TE tykkäätte!