Mä ajattelin tehä jutun mun idolin, Lindsay Lohanin tyylistä. Mä rakastan Lindsayn elokuvia, musiikkia ja tyyliä.

1296734.jpg

Lindsay ei pelkää ottaa riskejä vaan uskaltaa rohkeasti olla seksikäs välittämättä kateellisten naisten mielipiteistä. Lindsay uskaltaa olla nainen ja korostaa naisellisia muotojaan.

Lindsay tajusi ensimmäisten joukossa, että napapaita on taas IN isolla iillä. Vaikkei se jokaisella tavallisella pulliaiselle sovikkaan, niin minä otin heti mallia Lindsaysta. Jotkut bitchit kyl katto mua silleen, et mitä toi luulee olevansa, mut mä tiiän et MÄ oon HOT ja NE on vaan KATEELLISII mulle mun mahtavasta tyylitajusta ja uskomattamosta vartalosta.

Mä oon ylpee LiLosta ku se on tajunnu, ettei housuja tartte aina muistaa laittaa jalkaan. Pelkät leggarit tuo sellast makeeta rentoo hotchic tyylii, joka on tällä hetkellä todella muodikasta. Ne luo sellasen kuvat, et ois ollu yötä jonku jätkän luona ja aamulla tullu vähä kiire pois ku on tajunnu, et minkälaisen miehen sängyssä on yönsä viettänykkää. Ja sit niinku housut jäi sinne..

1296786.jpg

Ja vikast kuvast nyt silleen, et noi biksut ei todellakaan oo se pääaihe vaan toi Lindsayn jalassa oleva mittari. Eli siis jos joku nyt ei tienny nii se on sellanen raittiusmittari, joka estää sua jotenki juomasta alkoholii. Ja viime kesänähä rehab oli in ja jokatoinen vähäänkään muodista mitään tietävä julkkis ravas siellä edes takas. Lindsay tietenki etunenässä, koska se on muodin luoja. Mäki yritin, mut ne ei ottanu mua sisään. Mut onneks noi muoti-ilmiöt menee nopeesti ohi nii en ollu out ku about pari kuukautta.

1296791.jpg

Nykysin Lindsay juo vaan redbullii.