1294064.jpg

Mä rakastan juhlimista ! Mä menisin ihan saleen nytki juhlii ystävänpäivää , mut huomenna on kouluu niin porukat ei päästä :( Mut anyways, tein teille lukijoille kuiteski asukokonaisuuden missä menisin jos pääsisin.

1294100.jpg

1. Toi Dieselin mekko on aivan upea ! Rakastuin tohon yksytyiskohtaan, ku toi helma haarautuu tonne ylöspäin tolleen seksikkäästi.

2. Näistäå kengistä mulle tulee sellasta pientä blondivibaa. Aivan mahtavat! Lisään heti asos tilaukseen kun kerkeen!

3. Nythän on muotii tällaseet läpinäkyvät lauku. Eihän tää nyt mikään kovin huono oo, mut ideanahan tässä onki se, että tyypit näkee kuinka kalliita tavaroita kannat laukussas ja sit ne kelaa, et hei toi on vähä richbitch.

4. No toki pitää olla hienot alusvaatteetkin alla! Mä en tiiä teistä, mut mulla ainakin jos mä juon liikaa voi käydä niin, että tekee yhtäkkii kauheesti mieli riisuutuu, eikä sit oo kiva jos olis jotku lindexiltä vuonna -04 ostetut snoopy pikkarit jalassa ja rikkinäiset rintsikat jalassa. Myös jos tapaa unelmien miehen bileissä niin olis ihan kiva, et olis sexyt alusvaatteet, ettei se sut riisuttuaan  menetä panohalujaan, koska sul on nii järkyt rintsikat.

HAUSKAA ILTAA KAIKILLE JA VIELÄ KERRAN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!